Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Zajímavé čtení, díky za nahlednutí do míst, kam asi nikdy nepojedu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Asi jsem Australan, mně by tam vyhovoval ten chlad R^

0 0
možnosti
Foto

I13v47a59n 28M25a90r91e34k

25. 6. 2017 16:25

Všude dobře ? . . . . Doma nejlíp. R^ [>-] V

0 0
možnosti
JL

Díky, že pomlouváte Australany. Člověk má hned plastický obraz, co by ho tam asi čekao, kdyby tam jel. Což mě vůbec nikdy nenapadlo. nejdál jsem se chtěl dostat do USA nebo do Indie. Nepovedlo se. To, jak australani reagují je z našeho hlediska absurdní, ale i zajímavé. Nebaví se s vámi asi proto, že to považují za obtěžování, nepotřebují se kamarádit, žijí ve svém světě. Nwěco podobného prožívám v Česku, někdo mě asi považuje za ignoranta, ale mě se prostě nechce kamarádit s každým za každou cenu.Zajímá mě přátelství jen s někým, jsem zvědavý jen na naěco a něco vůbec ne. Díky, že píšete.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den Jirko, díky za komentář, ale nevím, jestli souhlasím. To, co popisujete sedí spíš na náhodnou konverzaci s někým cizím při čekání na autobus, ale ne na člověka, který nás u sebe doma ubytoval na půl roku. V tomto případě jde podle mého názoru spíš o nechuť překonat komunikační bariéry.

0 0
možnosti
MS

Cizinci, kteří jsou obvykle na nějakých temporary vízách (a proto také pracují na nekvalifikovaných pozicích, protože je velmi těžké dostat se k nějaké lepší práci, pokud nemáte trvalý pobyt), nemají nárok na žádnou podporu od státu. Takže jejich motivace pracovat a vydělat si je o hodně vyšší, než u Australanů. Cizinec, na rozdíl od Australana, nemá na výběr. Buď dělá - koupí jídlo, zaplatí nájem a snad zbyde i na zábavu a cestování, anebo nedělá a jede domů.

1 0
možnosti
TT

Neuvědomuju si, že by moje motivace byla dotčena možností žít ze sociální podpory. Lachtaní nemocí člověka nenakazí stát.

0 0
možnosti
MG

Nikdy nepochopim nadsenie Cechov pre Australiu..ved je tolko zaujimavych miest na svete k zivotu! Vas blog (spolu s vyjadrenim mojich nemeckych kamaratov, ktori sa po par rokoch vratili) ma utvrdil, ze Australia teda fakt nie. :) Aj ked tolerancia k sex. mensinam a 5 koloniek u pohlavi povazujem za znak pokrokovej spolocnosti. Drzte sa! :)

0 2
možnosti
Foto

Dobrý den, je docela jednoduché říct, proč je zrovna Austrálie tak atraktivní. Je to bezpečná, tolerantní a velmi bohatá země :) rozdílná komunikační paradigmata na tom nic nemění.

1 0
možnosti
PB
MR

:-)R^ v Australii jsem nebyl, ale zde mi jeden Aussie vyprávěl to samé. Stěžoval si na liknavost Aussies, a na to že jen chlastají pivo a grilují. On sám byl vzdělaný, zde v Mexiku si lebedil jak si může s každým zajímavě popovídat, i s nevzdělanými lidmi.

Já na to nic, tam dole to neznám, ale jedna věta od něj- Aussie prej svůj nedostatek inteligence zabalují do dodržování všech možnejch i nemožnejch příkazů a zákazů nebo zdvořilostí.

Asi to byla nadsázka, ale.....;-D

2 2
možnosti
TT

Já vím jedno: Austrálie byla první zemí na světě, kde zavedli povinnost jezdit na kole s přilbou. I pro dospělý. Pod pokutou - tehdy, před třiceti roky - 50 dolarů.

2 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1214x
Cestujeme s manželkou jihovýchodní Asií.

Seznam rubrik