Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J46a63r97a 89R72a39n96k

3. 8. 2017 18:38

Diky, popsal jste to dobre, zila jsem sice jen rok v Australii, ted v Kanade, dost podobne, hlavne lide jsou prima!

R^

0 0
možnosti

Ta léta, tedy Kristova (ale Krystovy rány :-))

0 0
možnosti
Foto

Pěkný, upřímně napsaný a zajímavý článek. R^

2 0
možnosti

Osobně potvrzuji váš původní názor, že například jejich "Hi, how are you?" není vůbec upřímný. Prostě ani nečekají jinou odpověď než "good".

Také ty neúpřimné úsměvy mě lezli na nervy a řeči jako "it's all right", ale za chybu tak i tak zaplatíte. Mám raději lidi, kteří mi řeknou do očí, co si o mě myslí, v rámci slušnosti.

Jinak plně souhlasím, že Australané jsou velice nápomocní.

Když jsem chodil v Melbourne do školy angličtiny, učili nás, že i když v běžném hovoru s lidmi v něčem absolutně nesouhlasíme, musíme říkat "Yes you right but..." To mi přijde už hodně nelogické. A vůbec se doporučuje raději nebavit o politice. Osobně cítím z toho všeho studenost, neúpřimnost a faleš.

Ale jak jsem psal, Australané jsou jinak mnohem otevřenější než Češi, hlavně ohledně pomocí.

0 0
možnosti

J50a12r37a 72R14a46n78k

3. 8. 2017 18:41

BS! S temi pozdravy se budete v CR dohadovat a hlavne obvinovat ty ostatni.....ve Svycarsku je bezne se zeptat " Wie gehts", nebo Gruezzi a nikdo nepremysli nad tim, jestli bylo uprimne, nebo ne. Kanadan by se podivil nad ceskym myslenim, ale jak rikaji: It's a free country......na to nasinci nebyli a hned tak nebudou zvykli.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1214x
Cestujeme s manželkou jihovýchodní Asií.

Seznam rubrik